Da's wie we zijn
Onze cultuur van eigenaarschap
bepaalt wie we zijn en wat we doen
+2800
Werknemers in België
5
Belgische Brouwerijen
7
Distributie Centers
+600
Jaar Geschiedenis
Bij AB InBev gaat het om meer dan alleen bierbrouwen – het gaat om onze mensen
die met hun passie en expertise een grote impact maken op de Belgische Biercultuur.
Met meer dan 2800 medewerkers, 5 lokale brouwerijen en 7 distributiecentra in België
willen we samen inzetten op nog 600 jaar Belgische brouwtraditie.
Ja, Da’s Wie We Zijn!
Onze 10 principes

Onze 10 principes bepalen hoe we dagelijks aan de slag gaan en sturen hoe we beslissingen nemen. Ze staan centraal en zijn het hart van onze cultuur. Elk van ons leeft elke dag volgens deze 10 principes.

Onze 10 principes
"Bij AB InBev krijgt
iedereen de ruimte
om zijn of haar
mening te geven"

Maak kennis met Caroline Hoeck, HR-verantwoordelijke voor België. Caroline haar carrière pad van trainee via marketing en sales tot haar huidige rol in HR is een inspirerend voorbeeld van de groei en ontwikkelingsmogelijkhden binnen AB InBev. Daarbij ligt ze toe dat de kernwaarden respect, vriendschap en excellren centraal staan binnen het bedrijf.

Bij AB InBev krijgt iedereen de ruimte om zijn of haar mening te geven
"Hoe voorzie je 450
evenementen van
kwaliteitsvol bier?"

Jani Deryt werkt al 17 jaar als operationeel events verantwoordelijke bij AB InBev. Werken voor de brouwerij zit in zijn bloed: zijn grootvader had een café en zijn vader werkte jarenlang bij de brouwerij. Zijn job? Het leveren van kwaliteitsvol bier aan 450 evenementen, een echte topsport! Benieuwd naar zijn verhaal?  Lees dan zeker verder.

Hoe voorzie je 450 evenementen van kwaliteitsvol bier?
"Marketing &
Duurzaamheid: een
blik achter de
schermen"

Maak kennis met Quita Van de Genachte, corporate marketing & ESG-manager voor België, die  bewijst hoe je met ambitie kan zorgen voor een grote impact in de corporate wereld. Zij legt uit hoe dat verantwoord alcoholgebruik, duurzaamheid en lokale betrokkenheid centraal staan in de marketingstrategie van AB InBev.

Marketing & Duurzaamheid: een blik achter de schermen
"Onze lambiekbieren
worden nog elke dag
gebrouwd met hart
en ziel"

In de Belle-Vue-brouwerij, bewaakt meesterbrouwer Dirk Timmermans al meer dan 40 jaar het traditionele lambiek brouwen.  Met passie en vakmanschap wordt ervoor gezorgd dat elk vat bijdraagt aan de unieke spontane gisting van de Belle Vue bieren. Ontdek zijn ervaringen in de brouwerij en lees verder.

Onze lambiekbieren worden nog elke dag gebrouwd met hart en ziel
"De unieke
bedrijfscultuur is
gebaseerd op
eigenaarschap en
autonomie"

In de Jupille-brouwerij combineert Brouwerij-manager Kristof Daskalovski zijn passie voor bier met de verantwoordelijkheid voor de dagelijkse werking van de brouwerij. In de Brouwerij heerst er een hands-on mentaliteit, waar hij  meer dan 700 medewerkers leidt. Hier staat autonomie en eigenaarschap centraal.

De unieke bedrijfscultuur is gebaseerd op eigenaarschap en autonomie