Jupiler weer helemaal terug… maar vergeet Belgium supporter niet

Jupiler brouwt (tijdelijk) vervolg aan Belgium met uniek 25cl blikje

Nu de Wereldbeker 2018 achter ons ligt, keert het vertrouwde en meest populaire Belgische biermerk weer helemaal terug. De fantastische prestaties van onze Rode Duivels zinderen echter nog na. “Met zijn #WEAREBELGIUM-campagne heeft Jupiler bij alle supporters van de Rode Duivels gezorgd voor een ongeziene boost van trots en fierheid. De reacties op de sociale media waren unaniem positief en de #wearebelgium was één van de meest trending hashtags tijdens de Wereldbeker,” zegt Dimitri Van Loock, marketing manager voor Jupiler.

De campagne, en niet in het minst #wearebelgium, leefde zeer sterk en de vele aanmoedigingen werden zonder enige twijfel ook in het verre Rusland door onze Rode Duivels gehoord en gevoeld. Daarom heeft Jupiler nu besloten om een specifiek post-WK blikje van 25cl te brengen. Het wordt een heel bijzonder ontwerp* met een greep uit de vele hartverwarmende reacties en aanmoedigingen die supporters op de sociale media hebben geplaatst… “Wij halen onze inspiratie uit onze sociale media en gaan aan de slag met wat er echt leefde bij de consument, bij de supporters… Dit unieke 25cl blikje wordt zo een eerbetoon aan supporters én spelers, want zij maakten de Belgium WK-campagne tot een succes”, gaat Van Loock verder.  

Jupiler kijkt alweer uit naar de volgende wedstrijden. Wij zijn trots dat wij al 30 jaar onafgebroken partner mogen zijn van onze nationale ploeg.

Bedankt supporters. Bedankt Rode Duivels. #wearebelgium

* Enkel voor het blikje van 25cl houden we nog even Belgium aan en alleen dit blikje zal het specifieke Belgium post-WK design hebben.

Contacteer ons
Peter Dercon External Communications Manager BeLux a.i., AB InBev
Peter Dercon External Communications Manager BeLux a.i., AB InBev