Jupiler en Rode Duivels maken samen unieke FIFA Wereldbeker™-spot

We are ready!

Leuven - 29.08.2013

Vanaf 1 september lanceert Jupiler een buitengewone FIFA Wereldbeker 2014™ TV-spot waaraan - voor het eerst - alle spelers van ons nationaal elftal hun medewerking verleenden. Een primeur van formaat! Onder het motto ‘We Are Ready!’ laten Jupiler en de Rode Duivels hun fans weten dat ze klaar zijn voor de kwalificatiewedstrijden voor de FIFA Wereldbeker 2014™ in Brazilië. Het teamgevoel overheerst, de spirit zit meer dan goed, de ambities zijn groot… De spelers willen nu weten of ook de supporters er klaar voor zijn! Als sponsor van het Belgische voetbal, en trouwe partner van ons nationaal elftal, wil Jupiler met deze spot bier- en voetballiefhebbers aanzetten om als één blok achter onze nationale ploeg te staan. Eerder lanceerde Jupiler al unieke blikken met de individuele afbeeldingen van de spelers van de Rode Duivels. Ook dit was een manier om mee te timmeren aan de weg naar de FIFA Wereldbeker 2014™, de spelers een duwtje in de rug geven en de ultieme supportersmomenten nog te versterken. Jupiler en de Rode Duivels roepen het uit: We are Ready!

Courtois is 300% geconcentreerd op de bal, telkens opnieuw. Hij laat er geen enkele passeren… Witsel wordt omringd door Braziliaanse danseressen, maar verliest op geen enkel moment zijn focus. De Bruyne haalt zijn beste voetenwerk boven, onder het alziend oog van Kompany. De bal gaat tegen de lat…Fellaini springt, en ja, hij kopt hem binnen! Goaaaalll!

In een beklijvende spot die de Rode Duivels samen maakten met Jupiler voor hun trouwe 12e man, de supporters, laten ze de wereld weten: ‘We Are Ready!’. Een niet mis te verstane boodschap: de supporters en Jupiler zijn er klaar voor en hebben er zin in!

Never change a winning team…

Reeds meer dan 20 jaar is Jupiler één van de trouwste fans van ons nationale voetbalploeg, en één van de trouwste partners van de KBVB. Supporters zagen door de jaren heen soms spelers of trainers komen en gaan, maar Jupiler bleef steeds een vaste waarde. Daarom wellicht dat, in de aanloop naar de FIFA Wereldbeker 2014TM, het volledige Rode Duivels-team zijn medewerking verleende aan de nieuwe Jupiler-campagne.

Niet zonder enige trots kunnen Jupiler en De Rode Duivels vandaag aankondigen dat de samenwerking dan ook verlengd wordt tot 2018.

“Als CEO van de voetbalbond ben ik uitermate tevreden met de verlenging van de samenwerking met een van onze allertrouwste partners. Als ik zeg allertrouwste, is dat niet overdreven. Jupiler is partner sinds 1988 en is de KBVB en het Belgische voetbal steeds loyaal gebleven. Ook toen het veel minder goed ging met onze Rode Duivels. In heel die periode heeft Jupiler op geen enkel moment onze partnership in twijfel getrokken”, aldus Steven Martens, CEO van de KBVB.

Ook Jean-Jacques Velkeniers, Marketing Director van Jupiler, bevestigt: “Jupiler is zeer trots op zijn jarenlange partnership met de Rode Duivels. Het feit dat de KBVB en het hele team bereid was om mee te werken aan de campagne van ons merk, toont aan dat ook zij onze  samenwerking erg op prijs stellen. En wat de FIFA Wereldbeker 2014™ zelf betreft: de Rode Duivels zijn er klaar voor, Jupiler is er klaar voor. En samen met de Jupiler-fans kijken we uit naar fantastische voetbalmomenten!”

Jupiler en Rode Duivels maken samen unieke FIFA Wereldbeker™-spot