bgbg
swoosh

Jupiler lanceert unieke Rode Duivels-blikken

Belgie - 19.08.2013

Als belangrijke sponsor van het Belgische voetbal, en trouwe partner van ons nationaal elftal, lanceert Jupiler eind augustus blikken met de individuele afbeeldingen van 24 spelers van de Rode Duivels. Hiermee wil het merk mee timmeren aan de weg naar het WK 2014, de spelers een duwtje in de rug geven en de ultieme supportersmomenten nog versterken.


Ons nationaal elftal op z’n best
Jupiler is al 22 jaar één van de trouwste fans van onze nationale voetbaltrots. Begin september hervatten de kwalificatiewedstrijden voor het WK 2014, en de spanning stijgt. Net zoals de voorbije maanden zullen de Rode Duivels hun beste been voorzetten om een plaats te veroveren voor het WK in Brazilië. De supporters gaan dus nog heel wat intense momenten tegemoet. Unieke ervaringen die ze - bij voorkeur - met een frisse Jupiler in de hand delen met vrienden, thuis voor de buis of in hun supporterscafé. Want supporters weten waarom.


Unieke Collector’s items – Jupiler Rode Duivels

Als twaalfde man achter het Rode Duivels-elftal weet Jupiler als geen ander hoe bloedstollend, meeslepend en opwindend de strijd voor een WK-deelname kan zijn. Nu wil Jupiler deze ervaring nog extra kracht bijzetten via de lancering van een reeks van 24 verschillende limited edition-blikken waarop telkens één van onze Rode Duivels prijkt. Een primeur!

“Jupiler en de Rode Duivels hebben al jarenlang een uitstekende samenwerking, een écht partnership, en deze lancering is daar nogmaals het bewijs van. Nog nooit verleenden de trainer en alle spelers van ons nationaal elftal hun medewerking aan een dergelijke actie. Wij – Belgen, Jupiler, de Rode Duivels, de supporters - mogen trots zijn op iedere speler, op het hele team. En, met z’n allen samen, zijn we klaar voor het WK. Dat willen we benadrukken.”, aldus Jean-Jacques Velkeniers, Marketing Director van Jupiler.


Supporters weten waarom, altijd en overal

Om de lancering van de Rode Duivels-blikken te ondersteunen en een maximale betrokkenheid te creëren bij de supporters, heeft Jupiler heel wat in petto.


De Jupiler-site krijgt niet enkel een heuse “voetbaltenue” aangemeten, het competitieve element ervan wordt tevens naar een hoger niveau getild. Bier- en voetballiefhebbers kunnen er terecht voor wedstrijden waarbij o.a. tickets voor Rode Duivels-wedstrijden te winnen zijn.


Maar daar blijft het zeker niet bij! Via de website www.jupiler.be kunnen die-hard fans meedingen naar een unieke giftbox van de Rode Duivels-blikken. Deze wordt uitgebracht in een “very” limited edition en verzamelt de 24 blikjes in een onvoorstelbaar knappe box.


Wie kans wil maken om zo’n bijzondere giftbox in huis te halen, dient enkele vragen over de Rode Duivels te beantwoorden… en de vingers gekruist te houden.


De Rode Duivels-blikken van 33 cl en 50 cl zijn van eind augustus tot midden oktober verkrijgbaar in de supermarkt en bij de drankenhandel.

 


Over Jupiler


Jupiler zag het levenslicht in 1966 en is ondertussen uitgegroeid tot het favoriete biermerk van de Belgen: maar liefst 1 op 3 verkiest Jupiler, geen enkel ander merk doet beter. Ook online is Jupiler het favoriete biermerk van de Belgen: met meer dan 250 000 fans heeft het merk de allergrootste Facebook fansite onder de Belgische bieren. Naast de bekende rode Jupiler, omvat het Jupiler-gamma nog verschillende andere Jupiler-producten: Jupiler NA (alcoholgehalte 0,5%), Jupiler Blue (3,3%) en Jupiler Tauro (6,2%). Jupiler Force werd in 2011 gelanceerd en is de eerste gebrouwen frisdrank van Jupiler die inspeelt op de behoefte aan een smaakvolle natuurlijke verfrissing zonder alcohol. In 2012 werd de klassieke Jupiler Force vernieuwd uitgebracht in 3 versies: Jupiler Force Fresh Lime, Blood Red Orange en Zesty Hop. Het merk Jupiler, met de alombekende slogan "Mannen weten waarom", staat synoniem voor mannelijkheid en plezier. Waarden die ook terug te vinden zijn in de belangrijkste communicatieplatforms van het merk: voetbal en muziek. Zo is Jupiler al bijna 20 jaar lang partner van het Belgische voetbal, onder meer als sponsor van de Rode Duivels en de Jupiler Pro League. Daarnaast is Jupiler ook prominent aanwezig op de Belgische muziekscène, onder andere via de muziekfestivals. www.jupiler.be
 

Documenten

pdf We are ready (ID79)

Afbeeldingen

Jupiler lanceert unieke Rode Duivels-blikken
Jupiler lanceert unieke Rode Duivels-blikken
Jupiler lanceert unieke Rode Duivels-blikken
Jupiler lanceert unieke Rode Duivels-blikken

Anheuser-Busch InBev © 2017