bgbg
swoosh

Stella Artois lanceert eerste wereldwijde sociale impact-campagne: ‘Buy a Lady a Drink’

Leuven - 09.02.2015

Stella Artois en Water.org lanceren met medeoprichters Matt Damon en Gary White ‘Buy a Lady a Drink’ om een einde te helpen maken aan de lange tochten van vrouwen in ontwikkelingslanden om water te halen. Leuven - In februari heeft Stella Artois, het nummer één Belgische bier wereldwijd, samen Water.org en medeoprichters Matt Damon en Gary White, haar eerste wereldwijde sociale impact-campagne ‘Buy a Lady a Drink’ gelanceerd. De bedoeling is om het bewustzijn rond de wereldwijde watercrisis te vergroten en oplossingen te helpen voorzien. Elke dag zijn vrouwen over de hele wereld samen 200 miljoen uur onderweg om zuiver water voor hun huishouden te halen. ‘Buy a Lady a Drink’ heeft als doel een einde te helpen maken aan deze lange tochten, zodat vrouwen hun eigen levensweg kunnen inslaan.

.

Documenten

pdf BALAD NL

Afbeeldingen

Stella Artois lanceert eerste wereldwijde sociale impact-campagne: ‘Buy a Lady a Drink’
Stella Artois lanceert eerste wereldwijde sociale impact-campagne: ‘Buy a Lady a Drink’
Stella Artois lanceert eerste wereldwijde sociale impact-campagne: ‘Buy a Lady a Drink’
Stella Artois lanceert eerste wereldwijde sociale impact-campagne: ‘Buy a Lady a Drink’
Stella Artois lanceert eerste wereldwijde sociale impact-campagne: ‘Buy a Lady a Drink’

Anheuser-Busch InBev © 2017