Drink 0,0 - Blaas 0,0!

Hoegaarden 0,0 wenst iedereen een veilig eindejaar toe!

Leuven - 27.12.2011

Hoegaarden 0,0, het eerste alcoholvrije Belgische witbier, is dezer dagen prominent aanwezig in het straatbeeld, op kerstmarkten en eindejaarsevenementen met een opvallende “Drink 0,0 – Blaas 0,0”-campagne. Via sampling en affiches wil Hoegaarden chauffeurs er extra op wijzen dat het belangrijk is om verantwoord om te gaan met alcohol in het verkeer en de beste keuze daarom is om geen alcohol te drinken als je rijdt. Bob zijn betekent echter niet dat je niet meer mee kan genieten met je vrienden van een gezellig biertje tijdens deze eindejaarsperiode! Met de nieuwe heerlijke Hoegaarden 0,0, blaas je namelijk zeker 0,0 - en breng je je medereizigers veilig thuis!

Betere Wereld
Als leidinggevende brouwer, droomt AB InBev er van het Beste Bierbedrijf in een Betere Wereld  te zijn. In dat opzicht zijn we ervan overtuigd dat het onze verantwoordelijkheid is om verantwoorde consumptie te ondersteunen en te promoten. Het bedrijf maakte dan ook op “Be(er) Responsible Day” in september 2011 (een wereldwijde dag in het teken van verantwoorde consumptie georganiseerd door AB InBev) een aantal uitdagende wereldwijde doelstellingen bekend om de impact van haar wereldwijde programma’s voor verantwoorde alcoholconsumptie te vergroten en te meten over een periode van 3 jaar. Zo heeft AB InBev zich  geëngageerd om tegen 2014 wereldwijd minstens een half miljard volwassen consumenten te bereiken om hen bewuster te maken van het belang om een beroep te doen op een bestuurder die niet drinkt of op een chauffeur om veilig thuis te geraken. En natuurlijk dragen ook de merken hun steentje bij: Hoegaarden 0,0 promoot deze feestperiode verantwoord rijgedrag via de opvallende “Drink 0,0 – Blaas 0,0”-campagne, opdat iedereen veilig thuis raakt.

Drink 0,0 - Blaas 0,0!