bgbg
swoosh

Bedrijfscultuur


Droom - Mensen - Cultuur

Droom - Mensen - Cultuur
Bij Anheuser-Busch InBev is er één constante: ons uniek platform rond Droom-Mensen-Cultuur. Onze medewerkers delen de droom om het Beste Bierbedrijf  te zijn dat Mensen Samenbrengt voor een Betere Wereld  en deze droom inspireert ons allen om hoger te mikken, meer te doen, en nooit toe te geven op integriteit, kwaliteit of resultaten. We weten dat onze medewerkers ons belangrijkste concurrentievoordeel zijn. Uitstekende ondernemingen worden gevormd door uitstekende mensen. Om te verzekeren dat we onze droom blijven waarmaken, streven we ernaar om de beste mensen ter wereld aan te werven en te behouden. We voorzien de beste opleidingen, opportuniteiten en stimulansen om tot resultaten van het hoogste niveau te komen. En we koesteren een “ownership”-cultuur die sterk focust op het realiseren van duurzame groei, zowel op korte als op lange termijn.

Werken aan een betere wereld

 
Ons Betere Wereld logo toont de drie pijlers van ons plan van aanpak om onze droom waar te maken: het milieu beschermen en vrijwaren, verantwoorde consumptie promoten en een verschil maken in de gemeenschappen waarin we leven en werken.
 
Een actief, aanhoudend engagement voor een Betere Wereld maakt evengoed deel uit van onze droom als de uitbouw van een succesvol, groeiend bedrijf. We ondernemen een brede waaier aan initiatieven op drie gebieden die volgens ons essentieel zijn voor deze droom. We ondersteunen grootschalige campagnes tegen alcohol achter het stuur om het aanduiden van een bestuurder die niet drinkt te promoten, en moedigen ouders en jongeren ertoe aan om te praten over alcoholgebruik bij jongeren onder de wettelijke leeftijd. We spannen ons ook in om het milieu te vrijwaren en te beschermen door ons energie- en waterverbruik te verbeteren en rivieren en openbare ruimtes te helpen opruimen. En we geven ook iets terug aan de gemeenschappen waarin we wonen en werken door hulp te bieden aan slachtoffers van natuurrampen, financiële steun en bijstand van vrijwilligers te voorzien voor een brede waaier aan waardevolle initiatieven, en door kwalitatieve jobs te creëren en bedrijfsinvesteringen te doen, wereldwijd.

Ons "Better World"-programma 


Meer lezen

Onze 10 principes

Download


Anheuser-Busch InBev © 2017